Ruai Music Dayak

Dayak Music Scene Entertainment And Informatiaon Share. Aram Sama Duduk Berimbai Ba Ruai Music Dayak.

Sunday, September 02, 2018

Check Out Mista Moose 'Pain' ft. Masta-G Single Review

  BujangSimanggang       Sunday, September 02, 2018


Title: Pain
Performed by: Mista Moose & Masta-G
Produced by: Masta-G
Composed by: Masta-G
Lyrics by: Mista Moose & Masta-G
Video by: Fitzpatrick Ricky Guing [Shuttr Destryr]
Directed by: Fitzpatrick Ricky Guing [Shuttr Destryr]
Assisted by: Christman Julian anak Camron & Trish Wong
Starring: Mista Moose, Masta-G, Carmilla Ivy Daniel Manja and Kenneth Abel John

Another 'Pain' mode single from Mista Moose featuring Masta-G, yet it's well blend Hip Hop plus Rap on it.

Genres that already expose on our local scenes especially on lagu iban songs.

Great rhythm on the 'Pain' single and congrats to  Mista Moose and Masta-G.

Lyrics for Pain by Mista Moose ft. Masta-G


Verse1:-
Asai ka baru tadi,
Keterubah tua betemu,
Asai ka baru diatu nuan nyium kuyu aku ,
Tang meh udah aku dani ,
Baru meh aku sedar,
Ke semua nya oh mina mimpi sulu ,

Bridge:-
Pedis meh ati aku ,
Meda nuan ngau iya ,
Bepegai jari mansa aku baka ke enda ngelala ,
Nuan ngasuh ku sinu ,
Labuh meh ai mata ku ,
Meda seduai nyau beberap di depan mua aku ,

Chorus:-
Mimit enda aku nyangka ,
Pengempang ati nuan bakanya ,
Ninggal ka aku nadai laya mina ngasuh aku asa ,
Minta ampun aku sulu ,
Nyema nuan deka pulai baru ,
Aku udah selabuh benci enda ingat ke nuan agi ,

Verse 2:-
Nitih ka semaya janji ,
Semaya nuan ngau aku ,
Tua sigi tetap ka idup sekunsi ,
Tang diatu nadai guna agi ,
Ati aku udah bebali ,
Manah agi tua sama ngati ka diri ,

*Bridge and Chorus Repeat

Verse 3:-
Suba nuan madah nuan enda
ngasa,
Tang diatu kini ke tunga semuanya,
Tua berserara nadai laya,
Kempang ati nuan dara,
Ba depan aku nuan ngaga ulah,
Nama penyalah aku digaga nuan bakatu,
You thought that I’m fine,
But I don’t wanna losing you,
Berasai lenyau seput aku,
I can’t really went through it,
We used to be a sweet cupid,
Been together,
Now everything are like a bad weather,
It doesn’t have a way to make it better,
Semua danji ampa semina dalam mimpi,
Nuan pansut enggau iya nadai berasai besalah, tang nuan berasai happy,
You used to be my lady, my baby,
Nadai kala kurang penyayau aku ke nuan ambai,
Nadai ku nyangka pengerindu tua layu baka bungai,
Nuan pegi ninggal ke aku baka kesulai terbai,

*Repeat Chorus

Follow Masta-G and Mista Moose!


Masta-G:
Instagram @masta_g_official
Facebook @Juicy Mic Records
Twitter @officialmastag

Mista Moose:
Instagram @mista_moose_official
Facebook @Mista Moose / Juicy Mic Records

Do vote Mista Moose 'Pain' ft. Masta-G single on Cats Xposed - Ethnic Division cause their deserve your vote guys.

To vote follow this link: https://www.catsfm.my/charts/view/6/cats-xposed-ethnic-division
logoblog

Thanks for reading Check Out Mista Moose 'Pain' ft. Masta-G Single Review

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment