Ruai Music Dayak

Dayak Music Scene Entertainment And Informatiaon Share. Aram Sama Duduk Berimbai Ba Ruai Music Dayak.

Saturday, November 14, 2015

Listen: Single 'Cherita Tua' by Ben Sawing

  BujangSimanggang       Saturday, November 14, 2015


Hey guy's...already click and play the single of 'Cherita Tua' by Ben Sawing?

So any comment on the songs?

Just found this single, when I came across on Carta Sapa Juara WaiFm Iban and then I keep on tracks to search this single 'Cherita Tua - Ben Sawing Single' and found it.

Lirik: Cherita Tua - Ben Sawing lyrics


Aku kediri ditu ngenang nuan
Sekumbang nuan udah pergi
Sunyi ati aku kediri ditu
Pengudah nuan ninggal ka aku

Nuan enda nemu
Pengeran ati aku
Maya tua agi begulai dulu
Pengerindu aku ka nuan siku

Chrs:

Biar, pengerindu tua...
Tinggal cherita aja...
Nesal pan nadai meh reti
Laban tua dah enda seati

Diatu...tua sulu...
Sama ngati kediri empu
Anang nuan
Muai ke pengingat tua
Maya agi...begulai suba
Simpan meh dalam ati
Nyadi ke tanda, tua dudi ari

Hope you guy's support Ben Sawing and his single 'Cherita Tua'; do vote him on Carta Sapa Juara Wai fm.
logoblog

Thanks for reading Listen: Single 'Cherita Tua' by Ben Sawing

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment